( al er g i k a ku )

ada sekali tu ada sorg minah ni
aku ngadu kat dia tentang situasi politik di malaysia yg agak porak peranda
just nk borak2 kosong sebenarnya
dia mcm malas nk layan
then dia ckp ngn aku
maksud aku ckp tu tulis
dalam chat fb
masa tu ak ada fb lg
dengan gaya yang macam benda ni rare sgt
thinker sgt lah konon
atau dia anggap aku ni bongok sgt
nak bagi kesedaran kat aku la konon
dia ckp,

"apa yg aku nk ckp bg aku cara nak setelkan kemelut politik di malaysia ni satu2nya cara adalah dengan menggunakan sistem khalifah islamiyyah. fullstop."

lepas tu dia terus offline.

alahai

tu kira dah habis visionary lah tu?
dah habis thinker lah tu?

please lah
macam puki babi

aku dah terfikir mcm yang kau ckp tu masa aku form 1 lagi lah bodoh

bajet bercakap dengan org yang belum terima hidayah

aku alergik betullah dengan manusia2 yg ckp something atau idea,
dengan cara atau tona konon benda tu rare, hebat, original

padahal,
aku dah terfikir benda tu 10 tahun lepas

aku rasa nak ludah je muka org cmni
meluat aku lahhhh

come on man
hit me with something that my brain never think of

fuck fuck fuck
mampuslah kau org bodoh
babi babi babi

pui

No comments: