( cl e ar ati on)

saya buat blog ni bukan untuk org baca
saya buat blog ni utk saya seorang saja

untuk saya tulis apa saja ikut suka saya
ini adalah eksperesi saya tentang apa-apa saja
saya tak perlu peduli apa anda rasa

saya tak pernah jemput anda baca blog ini
anda yang terhegeh-hegeh datang dan baca
jadi bukan tanggungjawab saya untuk melayan anda
menjaga perasaan anda
atau apa-apa saja

diulang
saya tak peduli langsung jika anda tak dtg sini
saya tak peduli langsung apa yg anda rasa
anda tak bernilai satu sen pun buat saya
dan saya tak minta sy jdi bernilai buat anda

saya tak minat utk bicara soal hormat mengkormati di sini
sebab in the first place, sy tak undang anda ke sini
so be it

nak baca, baca
taknak baca, pergi mampus

nak komen, komen
tak nak komen, pergi mampus

suka, suka
tak suka, pergi jahanam

imaginekan blog ini rumah,
anda datang,
masuk
sy layan anda mcmana yg sy suka
klu x selesa,
berambus
klu selesa
stay lah lama mana

tp klu sy x suka anda
sy akan halau anda
anda wajib berambus
kecuali anda tak tahu malu
dan xda maruah

ok?
clear?
deal?

bereh..

tiba2 sy rasa sy patut ckp ni awal2 dulu
mcm cacak signboard kt depan pagar rumah jugak

nota kaki : sy mudah sygkan org klu org sygkan sy. so lebeh baik jgn kacau hidup sy klu xnak sy syg anda.

4 comments:

Evagurl said...

uits.

terasa ek?

sorry.. wasn't mean to hurt u in the first place..


*knock knock knock*
anybody home? can i come in?
hey I got an ice cream for you!
wanna be friend?
:)


p/s: nampak ganas tapi hati jambu. bluwerkkks :P

Unknown said...

x faham. jap2. siapa yg terasa sebenarnya ni? O_o

Evagurl said...

-_-

Anonymous said...

hahhahahahaa... saje nak tumpang gelak!