( in d ah )

pernah terfikir tak?

kalau Allah mampu cipta something yg seindah, secantik, se-delicate wanita,
dengan kehalusan mereka..

dengan payu dara yang indah, pinggul yg menawan, kulit gebu..
suara yang mengalunkan jiwa..

memang
aku pemuja wanita

tak tak tak

aku tak bercakap dalam konteks seksualiti

aku bercakap kat sini atas dasar ketakjuban aku pada keindahan wanita

berbalik pada soalan tadi,
kalau Allah mampu cipta makhluk seindah wanita
dapat tak kau bayangkan betapa indahnya Allah?

tak payah
mmg kita tak dapat bygkan


2 comments:

Evagurl said...

kali kedua aku ke sini.
entry2 ko.. pergh. memang mengucap panjang ah kalau baca.
terlalu berterus terang.
hurm..


entah kenapa firasat aku mengatakan in reality ko sgt berbeza dgn diri ko di sini. mungkin terlalu berbeza, seperti beridentiti yang lain. Seorang lelaki yang baik, maksud aku.

Aku harap pada alam nyata ko memang berbeza dan lebih normal mungkin.

Dan aku rasa firasat aku tidak salah.

Kan? :)

Unknown said...

horny aku baca komen ko ni.