( k a k i sa l)

hmm
baru balik men futsal
tp tak rasa orgasma seperti yg aku inginkan

damn

aku main macam taik td
sial lar
nilah akibat melancap 2,3 hari sebelum bersukan
abis stamina suma
cibayai

takleh jadi
kurangkan onani ni
sebab mmg dah konstan skrg dorg nk buat futsal tiap jumaat malam

jadi klu aku nk melancap pun
kena ada jadual secara sistematik

sabtu, ahad, isnin, selasa
adalah hari yang aku boleh melancap
kalau nak melancap lah

ok done!
seems legit

nota babi : aku alergik sungguh lah kalau ada budak men futsal suka2 ni badget mcm men tournament ni. kutuk org sana komen org sini main tak sedap. kau pun main macam pantat gak aku tgk. bodoh cibai.

mainan babi apa?
huh

2 comments:

Anonymous said...

siyes weyh..cam syial kan lau main suka2 tp belagak maim mcm piala suzuki yamaha sumeh..

Unknown said...

kau ni. aku tak layan kang kesian pulak.