( k a h w i n )

point 1
pernah satu ketika aku berkata perkahwinan itu membahayakan
merobek kebebesan dan kebinatangan aku untuk hidup meliar
perkahwinan satu rantaian majazi yang tak terlihatkan,
membelenggu kote, menyusahkan dan tak relevan sama hidup aku

point 2
datang seorang wanita berpepek paling sempurna dalam hidup aku (walau hakikat aku pernah kenal dia masa umur aku 8 tahun), berkata
"itu perkara paling indah weh!"
tersentakan ibarat kepala butuh disepit zip

point 3
hari ini aku tak boleh berhenti fikir pasal kahwin
bukan kerana seks semata
tapi kerana sentuhan
melihat seorang wanita yang boleh selalu aku sentuh
yang boleh aku tanamkan sperma
mengandungkan manusia dari diri aku
melahirkan baby comel

ah
parah dah aku ni

fuck

4 comments:

Anonymous said...

mcm sial
tobat la wei

Unknown said...

haha. fuck off.

Ermizi Muhamad said...

Hoi, gay.

Unknown said...

maaf. u nak jadi gay jgn ajak org. i lelaki normal yg terliur tgk tetek, stim zakar dgr prempuan merengek, terpancut tgk punggung prempuan. shuh2 ass-fucker. kah kah