( l e l a k i ada v a g i n a )

pantek apa lah kau ni
malu aku jadi lelaki bila ada lelaki puki macam kau ni
mulut kalah betina
bawak mulut sana sini
pantang bukak mulut, mesti nak selit-selit dengan mengumpat
manusia-manusia yang berborak dengan dakyah ngumpat kau pun bodoh macam puki
percaya semua yang kau umpat
buruk kan org ni
burukkan org tu
macam keldai dah aku tgk muka kau

pakat mulut kau tu dah rupa macam pepek pempuan dah aku tgk

butuh anjing lah jantan macam kau
pergi gunting konek la sial jadi perempuan betul

kalau perempuan kenal kau pun dorang jeles
tengok2 ada lelaki lagi hebat dari dorang tahap mulut loji kumbahan macam kau

fucker
dah nak berbini pun perangai tak sedar lagi nak ubah

ntah-ntah nanti kau berjimak dengan bini kau
bini kau yang jolok kau
bukan kau yang jolok bini kau

butuh kau kan dah bagi makan anjing

huh

1 comment:

Anonymous said...

ce cite dari awal sebab apa kan senang aku nk fhm..ni cite pon xde pucuk pangkal rahim..susah aku nk fhm sbb apa kau marah sgt ni..