( d ia)

malam tadi mimpi dia
sial lah
bangun-bangun terus aku murung
dalam mimpi yang tak jelas
dia ada sampaikan something, tp ak x brapa ingat the exact words
something macam,
"kalau kau sayangkan satu orang, Tuhan akan hantar dua orang untuk sayangkan kau.."

apa kejadahnya tu? apa makna tu?
aahh

kenape kenape kenape

aku rasa aku macam dah berjaya lupakan dia
perasaan aku yang dulu-dulu tu dah makin kurang
aku baru nk geliatkan lidah aku ucap "alhamdulillah.."
tp malam td dia datang lg

dia memang cantik
wanita indah
dengan tudung labuh dia
senyuman dia tak pernah gagal untuk tangkap mata aku
dan hati sekali

bodoh bodoh bodoh
lupakan dia
lupakan dia
dia bukan untuk aku

hmm

cinta dari dulu
selalu berjaya buat aku nampak dan rasa macam manusia paling bodoh

aku rasa nak bunuh diri aku hari ini
supaya esok aku lahir sebagai org baru

perasaan paling pelik
yang diri aku sendiri tak faham dan tak boleh control

aku amat-amat mau rasa cinta dan sayang aku pada dia lenyap
tapi bila perasaan itu betul2 Allah nak tarik
aku jadi risau
jadi kacau
aku tiba2 nak protect perasaan tu

aku tak mau rasa itu hilang macam tu je

aku terperangkap

ahh
fuck

what i am coming to?

1 comment:

Evagurl said...

kerabunan aku makin meningkat bila baca tulisan ko (-_-)

sometimes the best thing for someone that we love the most is to let them go.

bebaskan hati ko sendiri.

percaya pada Allah, yakin bahawa dia akan kurniakan ko wanita yang terbaik, asalkan ko jgn berhenti berdoa dan meminta dari-Nya.

good luck bro :)