( j o ng gi n g)

pagi esok bercadang mau jogging
kebuncitan perut aku bukan lagi berada pada tahap seksi
ataupun comel
atau geram
atau apa-apa frasa kata yg kadang-kadang lelaki guna untuk tutup keaiban perut boroi ni

butuhlah ko

semua laki nk six pack sebenarnya
tapi pemalas macam kerang mati
maka pasrah dengan perut buncit

aku just risau dengan perut aku yg semakin buncit
bukan apa

takut nnt bila kahwin
aku tak dapat tgk isteri aku nyot-nyot konek aku bila dalam posisi berdiri

serius weh
ni impian semua lelaki nk tgk wajah isteri tercinta dia asyik ngisap

jadi mari lah kita semua lelaki menguruskan badan
menghilangkan buncit serta boroi

malaysia sihat

go go go!

p/s : oh ya tahniah kpd harimau malaya dapat g separuh akhir. aku syg negara aku.

1 comment:

Anonymous said...

hahahhahah! what the fcuk@!