( a n ji ng )

1) kalau kau letak seekor anjing, lepastu tgh2 letak lelaki gay, sebelah dia plak letak seekor babi. then, kau tanya aku, mana satu binatang? AKU AKAN TUNJUK LELAKI GAY TU.

2) kalau kau letak taik babi, taik anjing, then kau letak muka lelaki gay, kau tanya aku, mana paling huduh dan busuk dan keji rupa dia? AKU AKAN TUNJUK LAKI GAY TU.

3) kalau kau letak depan aku sorang laki yahudi, sorg laki kristian dan sorg laki islam gay, kau tanya aku, mana satu aku nak ludah muka dia, gilis ngn lori 18 tayar, daging dia bagi makan hanjing, AKU AKAN TUNJUK LAKI GAY TU.

*pada yang tak setuju dgn entry ni, sila ulang2 baca point 1-3 tu sampai mampus. klu dah setuju, baru komen. sekian. yup, laki gay mmg lagi hina dr anjing bg aku. so be it. bye. :)

4 comments:

Evagurl said...

lagi satu lelaki gay ni mostly rupa bleh tahan dan agak handsome. tapi jadi gay jugak.

tak paham akuh.

Unknown said...

yess. kau komen, mkna nya kau setuju dgn tiga2 point aku. yes yes yess.

Evagurl said...

aku suka lelaki.

aku gay.

Unknown said...

-__________-"