( te n g k i ng )

pd laki2 yg masih x tau
atau x prasan
atau tau dan perasan, tp x brapa kisah

sbnarnya
perempuan ni amat2 lah elergik dan sensitif dan mudah terasa dan tersentuh dan terkesima dan termerajum dan terbantut orgasma kalau lelaki meninggi suara kt dorg
tengking2

hm. tau x?
tak tak tak
ni bkn nk crita psl hubungan ekologi suami isteri je
tp abg dgn adik
anak dgn mak
pekerja prempuan dgn majikan laki
kwn laki n kwn pmpuan
apa2lah
yg melibatkan laki dan pmpuan
pmpuan tak tak tahan sgt klu kita laki ni tinggi suara kt dorg

betul ni
tak tipu

so jgn la buat lg

ok? bereh.

jap jap jap

tak adil lah klu conversation ni abis kt sini
kita kena pike sat

hmm~

agak2 kenapa eh?
pmpuan la makhluk yg paling takleh terima suara tinggi dr laki,
tp napa la prempuan jgk yg salu kena tengking/tggi suara?

knpa laki jarang tengking2 sama laki je?
knpa pmpuan yg pling elergik tu la yg kena jugak

ok cmni

prempuan pun kena phm lah
apa tindakan2 prmpuan yg leh buat laki tu TER-tengking prmpuan

ok2,
ni antara list dia

lelaki akan x tersengaja tertengking atau tertinggikan tona suara mereka apabila terjadinya insiden atau situasi di bawah :

1. didesak byk2 kali
2. bila pmpuan tersebut x phm bahasa ckp skali 
3. bila pmpuan terlampau byk tanya
4. bila prempuan kalut mcm dunia nk kiamat (ini penting!!)
5. membebel mcm machine gun
6. ckp benda sama ulang2
7. sentuh2 bila laki tgh kusut
8. mengarah dgn byk arahan dlm satu masa dan nak time tu jgk
9. minta sex time suami xda mood

ok abaikan no.9. 

ok dah
so kita sama2 work on this

lelaki jgn la tengking2/tggi suara kt prempuan
dorg kt lembut
xleh tengking2
jaga la sket adab tu
dgn pmpuan jgk kau nk tunjuk garang
mcm xda telur tau x

yg pmpuan plak
jaga prangai gak
behave jgk
kawal sket fitrah korg yg leh buat lelaki tengking korg
ok syg?
mmuah2
pluk ayang die

:)

(eh ni x kena mengana dgn sy tau. saja2 tulis)

5 comments:

Evagurl said...

ok. no 1 sampai 6 tu macam aku je. haha.

tapi itulah. agaknya pompuan mmg cmtu. kalut ribut, membebel entah pape, ulang cerita yg sama walhal dia x igt yg die pnah cite bnda tu, susah nak faham.

yg aku tau suami2 dan lelaki2 yang setia pada bini mereka or gf diorang sebab satu benda ni je.

sabar.

kalau lelaki bukan penyabar dah lama bercerai berai. rumah tangga bertahan sampai akhir pun sebab lelaki ni penyabar dan penyayang.

tengking2 ni.. humm. ikut pengalaman sendiri. mula2 tahan lagi bila kena tengking or maki. aku diam je tak kata apa2. lama2 aku blah tinggal macam tu je.

dan aku tak menyesal sedikit pun.

semoga j0doh aku bukan yang jenis baran dan suka angkat tgn.

Unknown said...

pnjang nya komen. ni yg rasa nk tengking ni. wakakaka.
utk pengetahuan ko, laki salu x sedar pun yg cara dia ckp tu dpanggil "tangking", bla pmpuan da nmpak len mcm, bru laki tepuk dahi, "adoi ak da tengking dia". salu cmtu la. haha

aku x kesah pun pmpuan dlm smua no cmtu, dah mmg cmtu, nk wat cmne.
lgpun, COMEL APA. haha.

Hans Hanis said...

hehehehe
aku kalau cakap slow jer
tapi pernah aku tertengking kat budak pompuan tempat kerja aku
sebab dia kurang ajar
kes macam tu kira halal la kan?
hahahaha

Unknown said...

makruh.

Evagurl said...

oh.

thanks ckp aku comel.

nah, aku kasi cokelat sebijik.

:D